Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody snižování hluku v konstrukci osobních vozidel
Kubica, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření rešeršní studie týkající se metod snižování hluku v konstrukci osobních vozidel. V úvodu se práce zaměřuje na akustiku a vliv hluku na člověka. Dále se zaměřuje na způsob vytvoření hluku ve vozidle a jeho potlačení. V závěru práce zhodnocuje určité vybrané metody při potlačování hluku osobního vozidla.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.
Rodinný dům s autoservisem v Humpolci
Melenovský, Jan ; Mizerová, Lenka (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zpracována na téma rodinný dům s provozovnou. Jedná se o novostavbu izolovaného domu s plochou střešní konstrukcí ve městě Humpolec v ulici Větrná. Objekt je navržen jako třípodlažní částečně podsklepený rodinný dům pro čtyři osoby. Součástí objektu je garážové stání pro dva osobní automobily a konstrukce venkovní dřevěné terasy v prvním nadzemním podlaží. Na rodinný dům navazuje objekt provozovny, který je řešen jako autoservis. Objekt je určen pro mechanickou opravu osobních vozidel. Na budovu autoservisu navazuje odstavné parkoviště pro čtyři automobily. V projektu jsou použity nosné svislé konstrukce z keramického systému Porotherm, vodorovné nosné konstrukce tvoří předpjaté panely Spiroll a železobetonové desky.
Role daní a poplatků v ekologizaci vozového parku
Vičarová, Dana
Diplomová práce se zabývá zhodnocením aplikace environmentálních prvků při zdaňování a zpoplatňování silničních motorových vozidel, typu osobní vozidla a motocykly, v zemích Evropské unie. V práci je provedena komparativní analýza systému daní a poplatků uplatňovaných v jednotlivých zemích Evropské unie v rámci pořízení, vlastnictví a provozování osobních vozidel a motocyklů. Nedílnou součástí diplomové práce je analýza vozových parků zemí Evropské unie s důrazem na jejich stav, skladbu a věk. V návaznosti na provedená šetření jsou prezentovány čtyři návrhy pro úpravu silniční daně v České republice, která by byla založena na environmentálním prvku – emisích oxidu uhličitého.
Rodinný dům s autoservisem v Humpolci
Melenovský, Jan ; Mizerová, Lenka (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zpracována na téma rodinný dům s provozovnou. Jedná se o novostavbu izolovaného domu s plochou střešní konstrukcí ve městě Humpolec v ulici Větrná. Objekt je navržen jako třípodlažní částečně podsklepený rodinný dům pro čtyři osoby. Součástí objektu je garážové stání pro dva osobní automobily a konstrukce venkovní dřevěné terasy v prvním nadzemním podlaží. Na rodinný dům navazuje objekt provozovny, který je řešen jako autoservis. Objekt je určen pro mechanickou opravu osobních vozidel. Na budovu autoservisu navazuje odstavné parkoviště pro čtyři automobily. V projektu jsou použity nosné svislé konstrukce z keramického systému Porotherm, vodorovné nosné konstrukce tvoří předpjaté panely Spiroll a železobetonové desky.
Analýza biomechanické zátěže dětského cyklisty při střetu s osobním vozidlem
Schejbalová, Zuzana ; Lenková, Alžběta ; Mičunek, Tomáš
Bezpečnost chodců a cyklistů je zcela opodstatněně zdůrazňována především z hlediska prevence. Příspěvek se proto zabývá analýzou biomechanické zátěže působící na dětského cyklistu při konfiguraci typické pro náhlé vjetí cyklisty do vozovky či nedání přednosti ( konkrétně čelo osobního automobilu – levý bok cyklisty). Byly provedeny dva testy ve stejné konfiguraci a nominální střetové rychlosti, jeden s cyklistickou přilbou a druhý bez přilby. Pomocí akcelerometrů v hlavě, hrudníku, pánvi a koleni figuríny jsou detekována akcelerační pole, kterým je cyklista během primární a sekundární kolize vystaven. Závěrem jsou uvedeny výsledky biomechanické zátěže a formulace závažnosti potenciálních poranění včetně kinematických a dynamických odlišností od kolize s chodcem.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.
Metody snižování hluku v konstrukci osobních vozidel
Kubica, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Prokop, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření rešeršní studie týkající se metod snižování hluku v konstrukci osobních vozidel. V úvodu se práce zaměřuje na akustiku a vliv hluku na člověka. Dále se zaměřuje na způsob vytvoření hluku ve vozidle a jeho potlačení. V závěru práce zhodnocuje určité vybrané metody při potlačování hluku osobního vozidla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.